sâmbătă, 30 octombrie 2010

Ass

Ma uit la tine si nu pot sa cred, esti atat de aproape, esti chiar langa mine. Nici nu trebuie sa te privesc ca sa imi dau seama ce privire ai in momentul asta. Ma atingi cu varful degetelor si simt o senzatie placuta ca si cum ar topii un cub de gheata pe pielea mea care este asa de fierbinte. Nici macar nu esti atent la cum tresar. Nici eu nu mai sunt. Sunt atenta la ce simt, pentru ca nu vreau sa uit chestia asta care o simt acum . Stiu ca o simti si tu . Parca as fi in rai si doar mai atins cu varful degetului . Nu vreau sa stiu ce o sa , se intample cand o sa ma atingi cu toata palma. Imi e asa de cald dar totusi atat de rece. Parca simt vantul cum imi ridica parul din cap si cum mi-l ciufuleste si cum se joaca cu pielea mea care e asa de fierbinte . Si ma trezesc dar parca stau sa cad. Si cad iar incet , foarte incet langa tine. Te uiti la mine si imi zambesti cum nu o faci niciodata. Imi zambesti cu sufletul si cu cultul guri tale (care apropo e delicioasa) si te uiti la mine si stiu tot ce gandesti acum pentru ca ma lasi sa stiu , sa citesc tot din privirea mea. Imi iei mana in a ta si apoi nu mai stiu ce urmeaza. Ma trezesc a2a zi ca dintr-o betie, ma uit in jurul meu. Nu ai cum sa fi fost aici, e imposibil. Dar stiu ca a fost real. Simt ca a fost real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu