sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Dati-mi drumul

Te uiti la mine. Ce vezi? Pentru ca eu ma uit la tine si nu vad nimic. Avem timp, dar oare cat? Ma iei de mana si ma tragi spre tine. Oare e bine? Te uiti iar la mine. "Ce vezi?". "Pe tine." Nu, nu e deloc bine. Ma uit la tine , ma trag mai departe stiu ca trebuie sa ma indepartez. Trebuie sa o fac . Fara vrun motiv anume. Se uita si el la mine si nu ca si tine, se uita altfel. Parca ma vrea sa ascunda ceva din privirea lui. Privirea lui ma ia in brate, se incruta sa ascunda asta. Ma uit la el pe furis sa nu ma vada ca ma uit, pentru ca daca ar vedea ca o fac poate ca s-ar uita la mine si mi-ar vedea toate defectele. Poate daca tac si il fac sa ma evite cu privirea nu o sa vada nimic. Nu vreau ca el sa gaseasca defecte in mine, nu vreau sa gaseasca calitati. Vreau nici macar sa nu ma priveasca sau sa imi vorbeasca. Se apleaca si ii vad gatul. Intr-un mod ciudat imi vin 1000 de ideei in minte cand ii vad gatul. Ma uit la mainile lui. Sunt asa puternice. Ar putea sa ma sfasie sau poate sa ma tina bine, sa ma prinda atunci cand cad. Nu vreau sa ma gandesc ca uneori ma uit la tine si ma vad cu tine pentru ca , chiar nu e bine. Te privesc iar. Ma prinzi cand ma uit la tine.Nu e deloc bine , simt ca gresesc. Simt ca iar clachez. Nu vreau sa cad. Nu vreau sa cazi. Ma privesti atunci cand arat oribil si ma simt oribil. Nu inteleg nimic din ce vrei, din ce simti. Poate ca simti ceva. Nu , nu vreau sa simti nimic pentru mine. Nu e bine. Nu e bine. Uite-te la ea nu la mine. Nu sunt eu aia buna de tine,nu esti tu pentru mine. Nu te mai uita la mine, nu mai imi zambii,nu mai rade la mine, nu mai rade de mine. Te rog, fi bland si da-mi drumul . Iar tu , ce mai stai aici? De ce esti inca aici? Pleaca si tu, nu mi-ai faacut nimic, dar ceva din mine vrea ca tu sa ma urasti si sa pleci si sa ma lasi ,te rog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu