marți, 26 octombrie 2010

Goodbye My Lover

Este foarte foarte ciudat. Toamna asta efectiv mi-a inebunit corpul , mintea si sufletul. Parca nu mai functioneaza cum trebuie nimic. Eram obisnuita sa te iubesc neconditionat, fie ca ma calci in picioare, fie ca nu ma bagi in seama , fie ca nu ma suporti, fie ca imi rupi inima in 2 de 1000 de ori. Darr...parca totul s-a schimbat , implicit ce simt pentru tine. Nu stiu cand , nu stiu cum. Mi-ai luat toata inspiratia cu tine, mi-ai luat multe pofte, mi-ai luat multa pasiune si ai luat mult cu tine din mine. Ma uit acum la tine si incerc sa nu ma simt vinovata pentru faptul ca nu simt nimic cand te privesc. Simt un gol in stomac, cand te vad se rastoarna multe in mine, e multa indiferenta. Te caut mereu si nici nu stiu de ce o fac , te caut cred ca din obisnuinta. Si tu o faci cam acelasi lucru. E inevitabil sa nu ma gandesc la lucrurile care ar fi trebuit sa se intample si nu s-au intamplat deloc dar parca nu sunt asa intenese ca alta data . Ma trec fiori cand ma uit la el si nu vreau sa mi se intample si pur si simplu ma gandesc ca , candva ma treceau si pentru tine fiori asa. E o prostie ca ma gandesc la asta dar cred ca o fac pentru ca ai fost probabil unuicul care mi-a trezit in mine toate sentimentele posibile, iubire, fraternitate, prietenie, amicitie, pasiune, ura, tot. Ai fost tot pentru mine, ma apuca intristarea cand ma gandesc cate prostii era sa fac din cauza ta, cate si mai cate as fi facut pentru tine dar nu mai lasat sa fac nimic si ma gandesc ca poate asa a fost cel mai bine. E adevarat ca la el si la restu` nu ma gandesc cum o faceam cu tine. Poate ca acel cineva care mi-a zis ca "iubirea adevarata e doar odt in viata, dupa e totul o joaca" a avut dreptate desi sper ca acel tip grozav care mi-a zis asta s-a inselat pentru ca nu vreau sa fi tu "unica" mea iubire. Nu vreau sa fi tu acel cineva din viata mea , stim amandoi ca nu meriti acel loc. Soarele straluceste , pot sa merg pe drumul meu , care este doar al meu . Nu mai vreau sa fiu eu trotuarul si tu trecatorul si sa mergi pe drumul meu exact cum si cand vrei. Vreau sa am drumul meu pe care sa pasesc doar eu si nimeni altcineva, trecatori vor fi mereu pe orice drum dar pe acesta vreau sa fiu eu principalul trecator si plimbarea mea pe aici sa nu depinda de nimeni. Vreau ca soarele sa straluceasca pentru mine si sa pot sa privesc la cer si sa urlu "merci, mai lasat inca o zi aici" . O sa vina si ziua aia . Pana atunci e inevitabil sa gandesc, e inevitabil sa uit . O sa sterg tot ce e rau cu buretele si o sa las totul in mintea mea ca o amintire frumoasa pana atunci te port in sufletul meu , pe tine. Pe adevaratul tu care l-am cunoscut intr-o zi in care era el. Nu iti zic adio, iti zic la revedere !

2 comentarii: