duminică, 27 martie 2011

Simte-mi furia

Cine ti-a zis ca niciodata pentru mine si pentru restul lumii inseamna niciodata? Mereu zicem "niciodata" dar sti cum e "niciodata sa nu zici niciodata". La nervi,suparare,furie spunem "niciodata" . Dar oare asta e adevarul ? Niciodata? Niciodata nu o sa ma tradeze prietenii, niciodata nu o sa ma indragostesc de x'ulescul, niciodata nu o sa fiu cineva, niciodata nu o a vorbesc cu x. Dar oare noi oamenii intre noi nu stim ca acel niciodata nu e intodeauna niciodata? Eram dispusa sa trec peste absolutamente tot, peste faptul ca ai triliarde de defecte care ma fac pur si simplu sa te urasc. Da , te urasc. Dar faptul ca te urasc parca creste atractia fata de tine spre o cota maxima. Ai cazut din ce in ce mai mult in mizerie, incat nici nu vreau sa ma obosesc sa te ridic ca sa cazi iar, o sa te ridici singur, poate.. Ador felul in care ma atingi,cum imi vorbesti, cum imi zambessti dar toate astea cand o faci . O faci atunci cand nu esti cufundat in ganduri mizerabile si in orgoliul tau . Pacat ca nu ai ajuns sa il cunosti pe al meu. Orgoliul masculin e patetic pe langa cel feminin. Sper sa nu ajungi sa il cunosti pentru ca daca se v-a intampla asta inseamna ca hm, ca tot ce am simtit candva pentru tine imi inspira mila, mila fata de mine ce am putut simti asa ceva pentru tine. Te-ai murdarit mult timp cu fapte mizere. Cand ma atragi ma atragi, ma atragi cu toata fiinta mea , ma atragi intr-un mod in care ma doboara, ma face moale dar cand nu esti in preajma imi e mila de mine , imi e absolut mila de mine. Stiu ca esti bun, stiu ca ai partile tale bune . Stiu ca esti un om bun . Stiu ca ai un suflet bun. Dar sunt unele chestii peste care o fata nu poate trece.Viata are tentatile ei, viata e pina de tentatii. Stiu precis ca daca o sa cad acum cu tine nu o sa ma ,mai ridic asa usor. Si nu vreau sa cad,nu merit sa cad ..iar. Da, vreau sa sti ca eu pot oricand sa cedez in fata ta ,pentru ca sunt constienta de faptul ca ma topesc ca o inghetata dupa tine, dar vreau sa fii bun cu mine, si sa nu ma ranesti,si sa alegi tu ce sa faci cu mine. Daca vrei sa cad, lasa-ma sa cad, dar daca vrei sa merg inainte da-mi drumul. Stiu, stiu precis ca o sa vina un moment in care o sa cedez si o sa le dau drumul sentimentelor mele fata de tine si o sa fac tot ce o sa imi treaca prin cap. Sunt atat de frumioasa pentru ca stiu ca tu poti fii cineva in aceasta viata,ca poti fii demn de admirat,ca poti fii o persoana importanta dar trebuie sa te lupti pentru asta ,si tu nu prea ai chef de asa ceva,tu nu ai chef de nimic,tu esti atat de plictisit de viata incant nu mai vrei sa lupti. Viata e o lupta continua,pe care din pacate tu nu o duci. Dar doar atat te rog, nu-mi face rau. Stiu ca sunt indeajuns de buna incat sa stiu ca merit ceva mai bun de atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu