duminică, 20 martie 2011

Inceput / Sfarsit

Yes baby, last night was the beginning of the end. Sau poate nu. Hm despre inceputuri..Cam greu de spus despre ele , deoarece nu sti cand incep si se termina. Stiu prima zi de scoala, stiu ca ala a fost inceputul . Despre el nu am prea multe lucruri de spus pentru ca pe atunci nu simteam,vorbeam,gandeam ca acum, desi poate ca era mai bine dat fiind ca eram doar un copil si vreau sa cred si tind sa o fac ca inca sunt. Eram eu ,ratacita printre zeci de copii necunoscuti. Toti eram zapaciti, deoarece nu prea intelegeam ce se intampla, in schimb parintii erau emotionati, pentru ca probabil stiau ce avea sa ne astepte din acel moment. Ala a fost primul moment din viata mea in care am primit o responsabilitate, scoala (poate si pentru altii a fost prima responsabilitate). Din acel moment viata mea a inceput sa se schimbe treptat. Treapta cu treapta am urcat pe scara vietii . Mrg, nu am urcat foarte multe , pentru ca nu a trecut prea mult timp de atunci. Dar am urcat niste trepte semnificative in existenta unui om. Fiecare lucru invatat imi v-a fii de folos toata viata. Am invatat ca mereu v-oi fii intr-o permanenta schimbare pana in ziua in care sufletul mi se v-a desprinde de corp. Am invatat sa iubesc oamenii , am invatat sa ii cunosc si sa ii accept asa cum sunt . Am invatat sa urasc uneori, sa sufar ,sa plang, sa ma las afectata de tot ce ma inconjoara. Si chestile astea nu prea se predau la scoala . La scoala am invatat numai porcarii, am invatat teorema lui pitagora care nu prea ma ajuta in viata, desi e uneori distractiva, am invatat despre subiectiva si predicat si despre caracterizarea unui personaj, ceea ce iar nu prea ma ajuta pe mine ca om, poate in evolutia mea ma ajuta defapt cu siguranta dar in cea emotionala si spirituala nu ma v-a ajuta niciodata faptul ca stiu cursul apei in natura sau ca stiu despre biotop . Cam aberez si deviez de la subiect. Hai sa trec la el. Inceputuri vs sfarsituri. Nu sti niciodata cand incepe un lucru si cand se sfarseste, dar in schimb mereu ve-i sti cand a inceput inceputul si cand a inceput sfarsitul. E un factor major care influenteaza mereu aceste 2 lucrui.Inceputul a fost declansat de faptul ca am mers la scoala,sfarsitul a fost declansat de faptul ca scoala e pe terminate si de multi alti factori. Inceputul niciodata nu iti aduce cine stie ce amintiri poate de anteriorul sfarsit dar sfarsitul este fabulos de vast . E ca o cutiuta cu amintiri gasita in podul bunicilor. Fiecare biletel, fiecare particula de praf ,fiecare miros fiecare are povestea lui.De asta e bine ca toata viata sa iti faci amintiri frumoase, deoarece candva v-a veni sfarsitul si ve-i fi batran si poate ca oamenii o sa uite de tine ,dar tu nu ve-i uita de ei , si ve-i merge spre nemurire frumos. La sfarsit ve-i sti ca l-ai iubit pe x si ca ai vrut sa te saruti cu y si ca te-ai sarutat cu z si ca am ras cu n si ca ai cantat cu h si ca ai invatat de la toti ceva si ca pur si simplu intr-un final ai ajus altcineva decat erai la inceput pentru ca fiecare persoana ce a trecut prin viata ta , poate chiar si ca simplu trecator te-a influentat, te-a schimbat, ti-a lasat un semn,a schimbat ceva la tine. Pentru ca la inceput esti cineva si la sfarsit ve-i fi o alta persoana. Pentru ca noi oamenii ne schimbam mereu. Fiecare adiere a vantului ne ravaseste gandurile si implicit si viata. Suntem oameni,iubim,mancam si pur si simplu traim. Astia suntem cu bune si cu rele, traim inceputuri si inevitabil trebuie sa traim si finaluri fie ca sunt triste sau fericite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu