miercuri, 15 decembrie 2010

:) da

Nu am mai scris de mult.. din pacate . Poate ca nu am avut nimic de zis , asta e o mare minciuna desigur pentru ca eu mereu am ceva de zis , dar cred ca nu am mai avut nimic de zis cu adevarat interesant. Nu stiu daca e ok sa spun asta pentru ca daca spun "sunt fericita" in urmatoarele 30 de minute se gaseste cineva cu, care sa ma cert sau imi cade o nicovala din cer in cap . Sa speram ca de data asta nu se intampla nimic. E ca si cum ceva imi umple toata inima, tot sufletul,toate golurile . E frustrant de bine. Ma zapaceste tot ce rade,zambeste,vorbeste,se joaca,ORICE.A spus cineva acum ceva timp "o persoana e ca un hotel de la mare in timpul iernii , gol ,dar in momentul in care iubeste ,camerele incep sa se deschida,intra lumina ,ajungi sa te cunosti pe tine insati." A avut dreptate. Cand te ineci in amaraciune si tristete, arati groaznic , oribil, nu gandesti lucid, nu simti nimic cum trebuie. Fiecare atingere e ca un fulg de nea de pielea ta , se topeste in acelasi minut. Dar cu timpul te trezesti din betie, trece o zi,trec doua,trec 7,trec 9. Si incepi sa te intrebi "ce naiba fac?" . Viata e doar una. In aia trebuie sa bei,sa razi,sa plangi,sa fi fericit intr-un final. Simt cum tot ce se atinge de mine,devine parte din mine. Ma simt frumoasa, stralucesc pentru ca acest lucru vine din interior. Totul vine de acolo din adancul inimii mele. Simt cum orice e frumos,e fin e .. special. Si pana la urma cand viata devine grea , ce dracu ar trebuii sa fac? Asta e , e grea. E urata,e nedreapta,e nasoala. Problema ei , nu e treaba mea. Vine la mine si imi zice "ce faci , parca ne urai" . Off baietii astia,cred ca ii uram ca ii detestam si de asta ne "detesta" si ei, cand noi de fapt in adancul nostru ii iubim profund, din toata inima,prosti cum sunt. Mi se par asa copii. Ei au nevoie de noi, fara noi sunt zero barat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu