sâmbătă, 20 noiembrie 2010

05.03.2010

Ceva scris acum mult timp si gasit de curand .
"Esti un dobitoc, ti-am fost alaturi la bine si la greu,cand nu aveai nici un prieten alaturi,cand erai singur si nervos. Mai ti minte ca erai deprimat si melancolic ,eu iti dadeam filmulete amuzante si radeam pana la epuizare sau de ziua ta , cand persoana de la care vroiai sa auzi cel mai mult urarile de ziua ta nu ti-a zis nimic si eu te-am scos din starea aia nasoala? ... Am trecut prin momente groaznice si nici macar nu ai fost acolo. Acum ai prieteni si prietene, nici macar nu mai ai nevoie de mine . Stau in preajma ta si imi zici un buna si dupa sunt invizibila. Nu mai e nimic de zis nici sa nu te mai chinui sa imi zici acel buna.Cum se face ca eu mereu am stiut,am aflat si tu nu. Scuzele nu isi mai au rostul. E cam tarziu pentru niste conversati ce nu isi mai au rost..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu