marți, 21 decembrie 2010

Inainte

Uneori trebuie sa o iei de la capat in loc sa zbori . Dar nici macar nu stiu daca pot. Nici nu stiu daca pot sa dau delete la tot ce am simtit,tot ce am trait. E imposibil. Nu pot sa ma prefac ca "hei nu eu te-am iubit." Tot ce e in spatele meu, tot ce am facut , tot ce am gresit, tot ce am trait face parte din mine. Dar oare cum fac sa merg mai departe? M-am ridicat in picioare dar problema e ca pur si simplu nu stiu care e uramtorul pas. Ma simt asa confuza, ma simt asa ciudat,chiar nu stiu ce sa fac. Ai simtit vrodata ca trebuie sa mergi mai departe dar nu prea sti cum? Nu stiu daca sa fiu trista sau vesela , nu stiu cum sa fiu. Orice lucru trist sau fericit ma atinge. Nu vreau sa ma atinga ca si cum m-ar atinge cineva, orcine. Vreau sa stea acolo o vreme, nu vreau sa plang si dupa sa rad. Nu vreau sa rad si dupa sa plang asta chiar nu vreau. Vreau doar sa am o stare oarecare mai multa vreme. E greu sa sti drumul care trebuie sa il parcurgi dar sa nu sti care e urmatoarea oprire. Unde o sa ma opresc? Iar la tine? Oare o sa fiu bine? E greu sa nu sti daca sa o iei pe la dreapta sau pe la sanga dat fiind ca tu trebuie sa ajungi undeva intre ele. Nici nu stiu ce sa fac , cand se termina ceva important din viata ta parca iti ia ceva timp sa te obisnuiesti. Asa mi se intampla si cand se termina un serial pe care il urmaresc cateva zile tot dau pe postul respectiv , ca un fel de tic si vad ca nu mai e . Alt cuplu care s-a casatorit si au trait fericiti pana la adanci batraneti . Dar oare in viata de zi cu zi e ca in seriale? Asa dau si de numele tau pe monitor si ma lovesc de el, stau putin.. ma uit ,merg mai departe. E greu sa iti imaginezi fericirea si pur si simplu sa nu sti daca o sa o traiesti asa cum ti-ai imaginat-o. Nu sunt trista.Am zeci de motive banale sa fiu fericita dar nu stiu ce sau cine nu ma lasa sa fiu . Simt cum cineva urla in mine , dar problema e ca nu stiu daca acel cineva e tot el . Nu am chef sa ies, nu am chef sa ma misc . Poate ca o sa treaca o vreme si dupa o sa fie totul bine . Poate

Un comentariu: