marți, 17 august 2010

Tipuri de tipi

E ciudat sa fi cu o persoana cu care ai senzatia ca daca vei fi asaltata de hoti pe strada , el va fi primul care va fugi . De obicei , fetele vor siguranta . Vor sa se simta protejate si iubite. Este destul de ciudat, sa fi tu baiatul intr-o relatie si el sa fie o fata ciudata care se supune cerintelor tale ex. : "Stai jos, nu pe banca asta , pe aia", "el: unde mergem? ea: unde vrei? el: unde vrei tu! ea: ok in piata sa imi iau haine si banane" . El nu are nici-o parere in relatie, pentru el e bine cat alegi tu pentru amn2. Simti nevoia sa ai parte si de un tip rau, cu mult tupeu, curajos si care sa nu ii fie frica, ca cuvintele si gesturile ii vor fi judecate . Sa fie el si nimeni sa nu aiba curajul sa il judece . O sa te priveasca , o sa iti asculte cuvintele cu mare atentie , nu ii va fi rusine sa te soarbe din priviri . Va sti tot ce gandesti , pentru ca genul lui de tip cunoaste fetele , stie ce gandesc, stie ce vor sa insemne gesturile lor. Imi este si frica sa vorbesc, simt ca fiecare cuvant al meu pentru el inseaman ceva, le decodifica si afla ce este in spatele ficarui cuvant, se uita la mine , in ochii mei si incerce sa ma intimideze cu privirea, dar nu il las, mut privirea pe altcineva. Uneori chiar si dupa ce mut privirea, se uita la mine. Cand gresesc cu ceva , sau simt eu ca gresesc ma face sa ma simt ca si cum greseala mea a fost un lucru bun . Simt ca daca voi fi asaltata de hoti pe strada cu el , ii va face pe hoti din cuvinte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu