duminică, 29 august 2010

Boulevard Of Broken Dreams

Merg pe un drum , pe care il stiu doar eu . Umbra mea ma urmeaza peste tot si imi sopteste cuvinte cand ma simt singura. Vantul e jucaus , imi ciufuleste parul si imi da senzatia de libertate. Ma uit in spate si nu este nimic , ce ar putea sa ma faca sa ma intorc , sunt multi oamenii care ma cheama "intoarce-te" , dar sunt hotarata sa merg mai departe pe acest drum , e drumul meu si mi-l croiesc singura de data asta, eu il pavez cu zambeste si cu cantece si versuri . O sa plantez copaci de fericire in fata fiecarei cladiri. O sa pictez pe fiecare casa, vise, cerul o sa il umplu de stele si de fete triste, deoarece uneori trebuie fie ca vrem sau nu sa fim tristi. Cerului o sa ii dau miliarde de nuante la apus si rasarit si ziua o sa fie albastru si senin, o sa fie asa cum am vrut sa il vad mereu cand era inorat si fumuriu. Acum e fumuriu dar bucatelele de albastru sunt speranta ca in curand va fi iar albastru. Aerul e putin mai rece si respingator , parca nu se combina cu sangele fierbinte din corpul meu . Cum intru in contactul cu el simt furnicaturi prin tot corpul . Parca numai e ca pe bulevardul viselor distruse , cald si fierbinte si sangele rece si plin de ura . Parca aici e mai bine, e mai placut. Pot sa respir pe strada asta fara tine , pot sa zambesc fara sa am motiv si sa plang cu sau fara . Merg singura si tot merg si vad tot felul de mutre noi, imi zambesc toti oamenii care trec pe langa mine. Trec pe langa o librarie si brusc imi intra in nari mirosul de caiete noi. Ma uit in jur mai bine la fetele oamenilor care trec si parca pe toate le stiu de undeva. Brusc o frunza verde rece cu cateva pete galbene imi cade peste obrazul meu cald ,se simte diferenta de temperatura si e asa racoritor, ca si cum mi-as mangaia fata cu petale de trandafir de la frigider, dar e o frunza nu e un e o petala de trandafir. Nu inteleg de ce o frunza, poate sa imi provoace atata fericire . Ma uit mai bine in jur , vad iar oamenii si imi dau seama ca ii cunosc pe toti . Sunt toti schimbati dar tot ei au ramas, parca unora le-a crescut parul , altii si-au facut niste tunsori putin cam trasnite , toti sunt bronzati si plini de povesti minunate si destrabalate din vacanta . Parca acum inteleg tot .Parca numai sunt singura , parca numai ma gandesc la tine , parca nu ma mai gandesc cum sa o iau de la capat .A venit toamna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu