vineri, 5 august 2011

you found me

Nu..nu am mai scris de mult, pentru ca sincera sa fiu nu am stiut ce sa scriu. Cand credeam ca pot sa scriu iar, mi-am dat seama ca ce aveam sa scriu era o mare porcarie si ca nimic nu parea sa fie realitate. Dar acum m-am intors. Nu de tot , m-am intors doar pentru aceasta postare. Am ceva de zis, ceva pe suflet si trebuie sa scriu despre acest lucru pentru ca altfel as pierde ideea si ar fii foarte nasol. Toti trecem prin situatii naspa,toti ne bagam in cacaturi,in probleme . Dar asta nu inseamna ca viata se sfarseste. Candva ajungi la fundul gropii si singura cale e sa te urci sa iesi din ea , nu poti merge mai jos de atat. Daca vrei sa ramai acolo problema ta. Ramai. Nimeni nu ne poate ajuta ,doar noi insine.Avem nevoie de ceilalti in jurul nostru. Dar nimeni nu mi l-a scos pe x din inima,chiar daca au fost aici sau nu.El trist s-a vazut nevoit sa treaca peste si sa mearga mai departe . M sufera cumplit pentru ca se simte singura pentru ca nu are pe nimeni langa ea ,sau cel putin asa crede, nu o invinovatesc,se intampla uneori sa fie multe persoane langa tine dar sa te simti totusi cumplit de singur. L sufera si isi aduce aminte de ce a fost la nesfarsit,in fiecare zi,in fiecare noapte.Se chinuie mult sa treaca peste dar simte ca orice ar face el o urmareste,in baie,in pat,in toate locurile in care a fost cu ea indirect. G e fericita,incearca sa fie , cu toate problemele de acasa si desi tatal ei a gresit mult fata de ea ,ii e dor de el nu poate nega ii e foarte dor de el dar si asa se chinuie sa se faca singura fericita. Y e devastata trebuie sa aiba grija de bunica ei bolnava,simte ca inebuneste uneori , ca e a ajuns la capatul puterilor dar gaseste forta si merge mai departe ,incearca sa priveasca partea buna a lucrurilor. J isi da seama cat de mult a gresit, fata de toata lumea , cat de mult s-a schimbat,cat de depravat a ajuns si ma roaga sa -l ajut, dar ii spun ca singur o poate face. A ? A vrea isi doreste.isi doreste multe, dar chiar si asa incearca mereu sa-si indeplineasca visele . si le indeplineste pe unele iar pe altele nu. o? o nu stiu de ea . e tipic ei sa nu stiu nimic de ea. probabil se ascunde in barlogul ei , se indoapa cu prajiturele si se uita la filme si poate ca sufera si ea sau nu. poate ca e fericita sau poate ca e trista , sta acolo ascunsa. S, sta si se gandeste la ce bine si-a inecat tristetea in alcool si la cat de curajoasa a fost si la cate adevaruri a spus la betie,profita si regreta in acelasi timp de acest lucru. EU? Eu stau si ma invart in jurul acestor persoane. Sufar ca tot omul,am parte de dezamagiri si de impliniri. Uneori sunt trista alteori sunt fericita. Sunt confunza... imi tot apare in vis si eu credeam ca l-am uitat. L-am uitat dar nu stiu de ce inca ma mai bantuie. Sunt plina de griji fata de aceste persoane , nu ma intristeaza,dar dat fiind ca tin la toate grijile lor ,sunt si grijile mele. Ii iubesc .El a mers mai departe, asta fac si eu . Face parte din viata mea , e inevitabil,e trecut dar stiu ca ,candva cat de curand o sa il revad iar. Si o sa fie greu.Pentru ca am vazut privirea aia din vis ,privirea aia ,nesigura ,pierduta de ce ar trebuii sa spuna sau sa faca. O sa vina momentul ala in care o sa ii vad privirea si stiu ca o sa fie greu . Dar macar stiu ca el a trecut peste mine, eu am trecut peste el. E bine. E normal ca din cand in cand fantomele din trecut sa ne bantuie prezentul. E foarte normal.Sunt bine,sunt ok. Tot ce ai trait,face parte din tine din momentul in care faci ,traiesti acel lucru. Te modeleaza si devii cine esti tu cu adevarat. E greu e foarte greu.Pentru toti e greu , dar macar stiu ca toti dintre noi am avut durumuri drepte si drumuri intortochiate. Stiu ca toti am luat-o prin tufisurile cu spini si ne-am zgariat,am ramas toti cu semne. Fiecare avem semnele noastre distngte. Stiu ca orice s-ar intampla stiu ca sunt toti aici si chiar daca o sa raman singura si nu o sa fie absolut nimeni langa mine,o sa-mi amintesc ce mi-a zis mama "cazi,te lovesti,te ridici,orice s-ar intampla ,viata e frumoasa". Chiar daca uneori pare rupta din iad, ea e frumoasa..are partile ei frumoase. Ne nastem,traim,murim. E cursul firesc. trebuie sa il urmam. suntem in faza de "traire". Atunci traieste-o. Fii fericit,fii trist,poti sa suferi,poti sa plangi,poti sa razi,poti sa pierzi,poti sa castigi. Asta e o viata traita. atat.am plecat .ONE DAY I WILL COME BACK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu