marți, 28 iunie 2011

Iar e vara.

Iar e vara. Dar pana la urma fiecare vara e diferita. Desi sunt unele lucruri care raman mereu aceleasi . Mirosul noptii, sunetul noptii e acelasi vara de vara. Toti ne-am schimbat, toti suntem diferiti.Toti suntem aceeasi dar mult mai diferiti. Acum suntem mai mari, mai intelepti? Sau nu. Poate ca acum suntem putin mai batrani decat eram vara trecuta.. A mai trecut un an si ne-am schimbat, vrem alte lucruri, poate ca inca avem aceeasi prieteni dar am mai cunoscu alti oameni. Acum iubim alte persoane ,sau poate ca nu. Ma gandesc cum eram anul trecut pe vremea asta, toti ne gandim mult la asta . Ma gandesc pe cine iubeam si incep sa rad,ma uit la poze cum aratam si eram altfel,m-am schimbat. E o noua vara, o noua vara care incepe cu tine in gand si asta ma face sa ma gandesc ca vara viitoare o sa imi amintesc de tine ..pentru ca acum ma gandesc la tine. Imi lipsesti. Am gresit ,iar .Asta e. Sunt nu resemnata, sunt impacata cu mine. Poate ca nu am facut tot ce imi statea in putere ca sa fie totul ca inainte, asta e imposibil,poate ca nu am facut tot ce imi statea in putere ca sa incerc sa avem un viitor.Da..asta e .Nu am incercat, nu m-am chinuit. Mi-ai dat o lectie, ai avut dreptate,"lucrurile se vor schimba pana atunci". A fost frumos,si asta e ce ma face mereu sa ma intorc la tine, la cat de buni prieteni eram, la cum a inceput totul..eram prieteni si dupa nu stiu cand s-a intamplat,dar am inceput sa ma gandesc la tine tot timpul,seara,la masa. Crezi ca doar tu nu puteai fara mine..dar nici eu nu puteam fara tine.Nu ai fost ceva ce as fi ales, dar erai lucrul fara care nu puteam traii. Vorbeam da,vorbeam despre tine, vorbeam cu toata lumea, cand iti spunea cineva numele ,zambeam, vorbeam despre tine mai mereu.Si inca am prostul obicei sa o fac, sa aduc vorba de tine . Da pentru ca poate sunt inca "obisnuita" cu tine, sau poate ca pur si simplu nu am lasat amintirea ta sa plece nici-o clipa de langa mine. Am incercat, da chiar am incercat.. Am incercat sa pastrez cea mai mare distanta intre noi , sa nu te mai vad, nici macar virtual. M-am prefacut ca nu te vad, m-am prefacut ca nu te aud,m-am prefacut ca nu te simt. Dar tu erai chiar acolo. Am jucat roul de "straina" . Prima oara am fost 2 straini, dupa am devenit prieteni si dupa ne-am indragostit iremediabil..tu de mine,eu de tine..Iar dupa , am fost iar "prieteni" iar dupa am devenit iar straini. Niste straini care stiu foarte multe unul despre altul.Stiu toate melodiile tale preferate,stiu ce iti place, stiu mancarea ta preferata,stiu locurile tale preferate,iti stiu ticurile verbale, te cunosc atat de bine incat imi e foarte greu sa renun la ceva ce cunosc asa de bine. De ce esti rau? De ce esti asta egoist? De ce nu-mi poti fii iar prieten?De ce pur si simplu te prefaci ca nu am existat ? Da .. stiu pentru ca tot ce ai spus si au facut ,nu au avut nici-o valoare, nu merit toate chestile alea. Da poate. Dar totusi ai ramas o vreme aici..poate ca ti-a fost rau..Da stiu. Si mie mi-a fost destul de rau. Dar in acelasi timp a fost cel mai dement sentiment, de vinovatie,de tristete,dar parca si de fericire. De fiecare data cand te vedeam , eram fericita. Da.Poate ca sunt o mare idioata, da dar asta nu inseama ca am incetat sa ma gandesc la tine, cand fac un lucru singura si ma gandesc ca mereu erai acolo cand eu il faceam ,cand fac orice,si chiar daca nu erai langa mine , tot erai acolo. Te iubesc? poate ca as fii prea prea sa spun. O sa iti spun doar un lucru, poate ca nici nu citesti ,defapt sigur nu citesti . Dar iti spun un lucru imi e dor de tine. Imi e dor de mirosul tau, de rasul tau, de glumele tale, de zambetul tau, de mainile tale calde, de tine aproape, de tabieturile tale , de tine , de tot . Imi lipsesti.. Niciodata nu stiu ce vreau.Acum sunt singura de un lucru, te vreau pe tine,pe tine in viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu