joi, 21 aprilie 2011

Uneori.

Uneori ai parte de niste lucruri absolutamente neasteptate , cum ar fii unele finaluri. Am avut parte de cel mai zapacit final. Plin de vorbe "grele" dar in acelasi timp foarte comic. Eu ii ziceam tot ce ma enerveaza la el, si el tot ce il enerveaza la mine. AVEA dreptate, pentru ca stiam ca am fost incredibil de enervanta si insuportabila cu el si asta da, asta chiar l-a facut sa se stima atras de mine pe cand el, nu a gresit prin simplul fapt ca ma enerva cu persoana lui sau poate ca eram si eu atrasa de el si vroiam doaar o scuza sa scap, vorba unei prietene "tu fugi de toti baietii care te plac cu adevarat". Poate, a fost un moment plin de energie desi dupa,adica acum sunt foarte obosita. A fost incredibil de ciudat tot ce s-a intamplat , dar a fost incredibil de nou, nu am mai avut parte de nimic asemanator, poate pentru ca sunt si la inceput de drum. Am o viata inainte , sper sa am destul timp. Sunt prea obosita sa mai scriu si sa aberez. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu